سوپروایزران بالینی بیمارستان
 
 
 
 
سوپروایزران بالینی بیمارستان

لیست اسامی سوپروایزران بالینی  بیمارستان گلستان

 

 

 

شرح وظایف سوپروایزر بالینی

 

 

 

 

 

ردیف

نام 

نام و نام خانوادگی

نام بخش 

1

شهلا

نظرپور

دفتر پرستاری

2

فرزانه

جولانژادیان محمره

دفتر پرستاری

3

نرگس

هوشمندحقیقت گو

دفتر پرستاری

4

مرجان 

 خرمی پور

اورژانس سوپروایزر

5

راضیه 

 ترفی

اورژانس سوپروایزر

6

فیروز 

 دشتی زاده 

اورژانس اطفال

7

منا 

 هادی سعید ابادی

نرولوژی

8

شقایق  

 کاظمی 

 اورژانس قلب

9

طهماسب 

 چهره پرداز

اورژانس حاد

10

کبری 

 کبیری نیا

پیوند

11

مریم 

 گل رخ فر

اورژانس داخلی

12

مریم 

 احمدی 

ارولوژی

13

معصومه 

 طایی پور

اورژانس جراحی

14

رباب

چعبی

ICU2

15

مریم

نیکوصفت

CCU2

16

فرحناز

علیجانی

CCU2

18

محبوبه 

 رحمانی

پیوند

19

فاطمه 

 عبادات

اورژانس حاد

20

نرگس 

 جعفری

جراحی

21

سهیلا 

 حیدری کایدان

درمانگاه تخصصی

22

مریم

حسینی نژاد

جراحی عروق

23

ماهرخ 

 زیلابی

NICU

24

زهرا

مهدی پور

نرولوژی

25

ماهرخ 

علاسوند خدادادی

ccu3

26

مجید 

شریفی

تروما

27

فرانک 

موزرم

آندوسکوپی

28

فاطمه 

رضایی

استروک

29

سارا

داراب

دیالیز

30

نادر

حسنوند

کنترل عفونت

 

 

 

 

 

 

شرح وظایف سوپروایزر بالینی

1- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی توانبخشی

2- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین

3- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری و مامایی

4- مشارکت و همکاری در برنامه ریزی آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان

5- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان

6- تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان و ارائه کنندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط

7- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط

8- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری مربوط به کارکنان، مددجویان، محیط و ... و اقدام جهت حل آنها

9- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانایی ها و نیازها در واحدها و شیفت های مختلف

10- هماهنگی ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد

11- شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روش های مؤثرتر خدمات پرستاری و مامایی

12- شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و ... بنا به صلاحدید)

13- تأمین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریت ها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و ... )

14- هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده، مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی و توانبخشی

15- نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان تحت سرپرستی (رعایت مقررات اداری- رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و ... طرح انطباق امور با موازین شرع )

16- نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناسب (چک لیست و ... )

17- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق

18- هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت ها

19- ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان پرستاری، کمک و حمایت از آنها

20- مشارکت و همکاری در جهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری و مامایی شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با مقررات، خط مشی ها، شرح وظایف و ...

21- ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و ... ) و گزارش به مافوق

22- مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق: عملکرد، رفتارهای شغلی و اخلاقی

23- همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثربخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی، بررسی رضایتمندی مددجویان، بررسی رضایتمندی کارکنان

24- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری

25- همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده

26- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات و داروها در واحدهای پرستاری و مامایی

27- نظارت بر حسن اجرای تعرفه های خدمات پرستاری

 

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.