لیست اسامی سوپروایزران بالینی بیمارستان گلستان
شرح وظایف سوپروایزر بالینی
ردیف |
نام |
نام و نام خانوادگی |
نام بخش |
1 |
شهلا |
نظرپور |
دفتر پرستاری |
2 |
فرزانه |
جولانژادیان محمره |
دفتر پرستاری |
3 |
نرگس |
هوشمندحقیقت گو |
دفتر پرستاری |
4 |
مرجان |
خرمی پور |
اورژانس سوپروایزر |
5 |
راضیه |
ترفی |
اورژانس سوپروایزر |
6 |
فیروز |
دشتی زاده |
اورژانس اطفال |
7 |
منا |
هادی سعید ابادی |
نرولوژی |
8 |
شقایق |
کاظمی |
اورژانس قلب |
9 |
طهماسب |
چهره پرداز |
اورژانس حاد |
10 |
کبری |
کبیری نیا |
پیوند |
11 |
مریم |
گل رخ فر |
اورژانس داخلی |
12 |
مریم |
احمدی |
ارولوژی |
13 |
معصومه |
طایی پور |
اورژانس جراحی |
14 |
رباب |
چعبی |
ICU2 |
15 |
مریم |
نیکوصفت |
CCU2 |
16 |
فرحناز |
علیجانی |
CCU2 |
18 |
محبوبه |
رحمانی |
پیوند |
19 |
فاطمه |
عبادات |
اورژانس حاد |
20 |
نرگس |
جعفری |
جراحی |
21 |
سهیلا |
حیدری کایدان |
درمانگاه تخصصی |
22 |
مریم |
حسینی نژاد |
جراحی عروق |
23 |
ماهرخ |
زیلابی |
NICU |
24 |
زهرا |
مهدی پور |
نرولوژی |
25 |
ماهرخ |
علاسوند خدادادی |
ccu3 |
26 |
مجید |
شریفی |
تروما |
27 |
فرانک |
موزرم |
آندوسکوپی |
28 |
فاطمه |
رضایی |
استروک |
29 |
سارا |
داراب |
دیالیز |
30 |
نادر |
حسنوند |
کنترل عفونت |
شرح وظایف سوپروایزر بالینی
1- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی توانبخشی
2- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
3- ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری و مامایی
4- مشارکت و همکاری در برنامه ریزی آموزشی کارکنان، دانشجویان، مددجویان
5- برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و ترخیص مددجویان
6- تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود گیرندگان و ارائه کنندگان خدمت و عملکرد واحدهای ذیربط
7- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط
8- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری مربوط به کارکنان، مددجویان، محیط و ... و اقدام جهت حل آنها
9- مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانایی ها و نیازها در واحدها و شیفت های مختلف
10- هماهنگی ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
11- شرکت در برنامه های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روش های مؤثرتر خدمات پرستاری و مامایی
12- شرکت در کمیته های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی، توانبخشی و ... بنا به صلاحدید)
13- تأمین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریت ها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و ... )
14- هماهنگی در ارجاع مددجو به خانواده، مرکز آموزشی بهداشتی، درمانی و توانبخشی
15- نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان تحت سرپرستی (رعایت مقررات اداری- رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و ... طرح انطباق امور با موازین شرع )
16- نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری و مامایی مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار مناسب (چک لیست و ... )
17- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
18- هدایت کارکنان پرستاری در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت ها
19- ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان پرستاری، کمک و حمایت از آنها
20- مشارکت و همکاری در جهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان پرستاری و مامایی شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با مقررات، خط مشی ها، شرح وظایف و ...
21- ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و ... ) و گزارش به مافوق
22- مشارکت در ارزشیابی مستمر کارکنان پرستاری و مامایی بر طبق: عملکرد، رفتارهای شغلی و اخلاقی
23- همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثربخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی، بررسی رضایتمندی مددجویان، بررسی رضایتمندی کارکنان
24- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
25- همکاری و مشارکت در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
26- کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات و داروها در واحدهای پرستاری و مامایی
27- نظارت بر حسن اجرای تعرفه های خدمات پرستاری
- لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: